Σάββατο 6 Μαΐου 2023

Η «Φιλοσοφία της Γάτας» στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

 



Η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Κύπρου, Οκτώβριος του 2019, όταν ήμουν Φοιτητής και γνώρισα τις τω όντι φιλοσόφους Γάτες,

συνειδητοποίησα με την καθημερινή πρωϊνή παρέα μαζί τους, την μοναδική και ανεπανάληπτη φιλοσοφική αξία τους, συγκριτικά, με τα άλλα γατάκια, μικρά και μεγάλα,

τους αδαείς και συμπλεγματικούς φιλοσόφους-ασόφους καθηγητές μας,

ορ(κ)ισμένους Νάνους,

κυρίως φελλούς, (ή και φαλλούς) και Αρλεκίνους, πλην σπανίων και λαμπρών εξαιρέσεων.

Η 'Φιλοσοφία της Γάτας', μου έγινε σχεδόν 2η φύση, αφού με εδίδαξεν όσα δεν... και απεδείχθησαν ότι ήταν τέλειες και αληθινές φιλενάδες της σοφίας, πάντοτε με γατήσια διάκριση. Γατάκι μου, ελέησον!!
Θαυμάστε τις συμφοιτήτριες και δασκάλες μου, τις ελλογιμώτατες Γάτες!...
Οι Γάτες και εγώ, φοιτητική ζωούλα!!

© Του Παναγιώτη Νούνη

πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου