Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ

ΠΗΓΗ

ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ

Του Παναγιώτη Νούνη

Φανατικοί οπαδοί του «Ακτιστοφωτιστή των Κυπρίων» του Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανασίου, πρώην φίλοι μου και καλοί άνθρωποι, με συκοφαντούν αδίκως, με λοιδωρούν και με κατηγορούν αηθώς, ότι είμαι δήθεν άθεος θεολόγος, επειδή υπογράφω τα κριτικά κείμενά μου ως Θε-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής.

Παραθέτω φωτογραφικό ντοκουμέντο που αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Ως αρθρογράφος και απόφοιτος της Θεολογικής Σχολής, μάλιστα και ως πολίτης μιας δημοκρατικής νήσου που σέβεται την ελευθερία του λόγου, δεν είμαι υποχρεωμένος να υπογράφω τα κείμενά μου όπως καπνίζει του κάθε μπαγλαμά. Αλλά τα υπογράφω όπως εμένα μου καπνίζει και όπως μου αρμόζει.

Ο φανατισμός τους και ο σκοτασμός τους, αποδεικνύεται, καθότι έγκειται στο γεγονός ότι απομονώνουν μιά λέξη ή μία φράση μόνον και μόνον για να μας λιθοβολήσουν απο στυγνή εμπάθεια, επειδή έτσι τους έμαθε και τους διδάσκει ανιεροκρύφια ο Νεοβαλτοπεδινός «Φωταδιστής» και «Γέροντάς» τους.

Και όλα αυτά τα κάνουν, γιατί άραγε; Διότι ο Λεμεσού είναι υπέρ άνω κριτικής, είναι η «ιερή αγελάδα» της Λεμεσού. Είναι ο «Αγιορείτης» Γκουρού όπου είναι υπέρ άνω των ιερών Κανόνων και υπέρ άνω του ιερού Ευαγγελίου, διότι απλά κατέχει έναν μητροπολιτικό Θρόνο και έχει μερικές χιλιάδες μωρούς και φανατικούς οπαδούς που καταπίνουν αμάσητο σανό και ό,τι άλλο αδιακρίτως τους σερβίρει.

Ποιό είναι το επόμενο στάδιο από αυτούς τους βαλτοπεδινούς ανθρώπους;

Προφανώς να ενθυμηθούμε, ότι κατά τον Μεσσαίωνα, όποιος διετύπωνε αντίθετη και κριτική άποψη κατά του ιεροκρατικού καθεστώτος του Παπισμού, κατηγορείτο άρδην ως μάγος/ισσα είτε ως άθεος, και μετά είτε υπέκειτο στα αποτρόπαια βασανιστήρια της «ιεράς Εξέτασης» είτε με συνοπτικές «δικαστικές» διαδικασίες ο κατηγορούμενος άθεος λάμβανε την θανατική καταδίκη της καύσεώς του δια της πυράς.

Τα σύγχρονα βασανιστήρια που εξασκεί ο Λεμεσού μετά των συν αυτώ φερεφώνων του, κατά των Λαϊκών θεολόγων και κληρικών που του εξασκούν λελογισμένη θεο-λογική κριτική κατά των αντικανονικών και κακόδοξων ενεργειών του, είναι η διασπορά αρνητικής και ψευδούς φημολογίας, είναι ο σατανικός ψιθυρισμός, είναι η συκοφαντική δυσφήμιση κ.ο.κ.

Να τους προσέχετε...

Και για να κοιμηθούν καλά οι φεφανατισμένοι οπαδοί του αγίου Λεμεσού, και για να έχουμε την ευλογία του, δηλώνω καθαρά και ξάστερα ότι είμαι «άθεος Θεοτοκόφιλος» ή αν θέλετε, είμαι «άθεος Θεανθρωποφάγος». Είτε και το συναμφότερον. Και ο νοών νοείτο!...

Οι φανατικοί, τα βλήτα, και οι βαλτοί δεν νοούν γι΄αυτό και ανοητεύουν.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου