Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Η πολιτική ανυπακοή ο μόνος δρόμος για ανατροπή και απαξίωση της "ολιστικής" Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης

 

ΠΗΓΗ

Η πολιτική ανυπακοή ο μόνος δρόμος για ανατροπή και απαξίωση της "ολιστικής" Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης

Αγαπητέ κύριε Εργοδότη μου,

εξοχωτάτη  Εκπαιδευτική Υπηρεσία

και ανωτάτη εκπαιδευτική Αρχή μας,

σεβασμιώτατο  Υπουργείο α-Παιδείας της Κύπρου,

 Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ως εκπαιδευτικός, αντικαταστάτης  και αναπληρωτής καθηγητής   Θεολόγος/Θρησκειολόγος,  αρνούμαι κατηγορηματικά να συμφωνήσω ή να συναινέσω στην πολιτική του Υπουργείου μας υπέρ της προπαγάνδας της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά και μαθητές/τριες μου.

Όπως ακριβώς αρνήθηκα - αν θυμάστε καλά, αν όχι ανοίξτε τον φάκελο μου που δημιουργήθηκε εν καιρώ πανδημίας - να συνδράμω στην πολιτική προπαγάνδα υπέρ του μαζικού εμβολιασμού των παιδιών μας.

Και όλα αυτά γιατί άραγε;

Διότι το Κράτος, κατά την σύμφωνη γνώμη της Πολιτείας με βάσει  το Σύνταγμα,  της Εκκλησίας της Κύπρου  και την σύμφωνη γνώμη  των γονέων-πολιτών συναινούν αμφότερες οι πλευρές στην θεολογική και θρησκειολογική εκπαίδευση των παιδιών μας, ώστε να αποκτήσουν θρησκευτική συνείδηση  και ηθική ταυτότητα.

Η θεολογική Ανθρωπολογία -πέραν της Βιολογίας- διδάσκει εντός της θεολογικής ύλης μας, ότι τα φύλα που δημιουργεί ο Θεός είναι μοναχά δύο, άρσεν και θήλυ.

Η δημιουργία των Πρωτόπλαστων Αδάμ και Εύα, αυτή είναι η θεολογική Ανθρωπολογία.

Αν η διήγηση της Γένεσις, που είναι η ύλη του Μαθήματος των θρησκευτικών, μας έλεγε ότι ο Θεός δημιουργεί τον Αδάμ και τον Αδάμο, την Εύα και την Ευανθία, τότε, θα υπήρχε αντικειμενικός λόγος να διδάξω την ομοφυλοφιλία ως διαφορετικότητα.

Βέβαια για τους άθεους και τους ασεβείς  ομοφυλόφιλους η Παλαιά Διαθήκη είναι μυθιστόρημα ή μυθολογία.

Πώς θα έρθω να διδάξω αντιδεοντολογικά κάτι που αντιβαίνει την ύλη διδασκαλίας του Μαθήματος των Θρησκευτικών; Γιατί η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας αντιβαίνει και αντίκειται στο περιεχόμενο και την ύλη της θεολογικής Ανθρωπολογίας;

Άρα συνεπώς, λόγω κυρίως  επιστημονικής ιδιότητας, αλλά και λόγω πιστής εφαρμογής του curriculum έχω γνωστική και επιστημονική αδυναμία να διδάξω, αντιδεοντολογικά, έτερο ευαγγέλιο στα παιδιά μας, πολλώ δε μάλλον να ενθαρρύνω την προπαγάνδα της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά. 

Πολλώ δε μάλλον όταν στην Α Γυμνασίου που διδάσκω την Παλαιά Διαθήκη, εκεί μιλάμε για τις δέκα Εντολές όπου μία ανάμεσα σε αυτές μας διδάσκει το ήθος να τιμάμε την μάνα και τον πατέρα μας, ως τους βιολογικούς παράγοντες της βιολογικής μας ύπαρξης.

Συνεπώς, αν ενθαρρύνεται η ομοφυλοφιλία, αυτή καθ' εαυτή η πράξη μας, τότε, αντίκειται στην ανθρώπινη φυσιολογία, την βιολογία και την θεολογία μας, καθότι συνιστά ασέβεια και ατιμία στους γονείς μας.

Σημειωτέον ότι είναι μέσα στα Θεμελιώδη δικαιώματα των γονέων των παιδιών μας βάσει της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, να έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε όλο το εύρος της δημόσιας  εκπαίδευσης των παιδιών τους.

1. Άρα συνεπώς: δεν υφίσταται κανένας σοβαρός,  παιδαγωγικός ή δεοντολογικός ή επιστημονικός λόγος, ώστε να αρχίσω να φοράω φανελάκια ή πουλόβερ  με το ουράνιο τόξο.

2. Άρα συνεπώς: δεν υφίσταται κανένας σοβαρός, παιδαγωγικός ή  δεοντολογικός ή επιστημονικός λόγος, ώστε να αρχίσω να ενθαρρύνω ή να συμπαρασταθώ στην προπαγάνδα της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά.

3. Άρα συνεπώς: δεν υφίσταται κανένας σοβαρός,  παιδαγωγικός ή δεοντολογικός ή επιστημονικός λόγος, ώστε να αρχίσω να διακοσμώ βιβλιοθήκες ή ράφια με βιβλία που προωθούν την εν λόγω μη φυσιολογική σεξουαλική πρακτική της ομοφυλοφιλίας.

4. Άρα συνεπώς: δεν υφίσταται κανένας σοβαρός,  παιδαγωγικός ή δεοντολογικός ή επιστημονικός λόγος, ώστε να αρχίσω να τοποθετώ αυτοκόλλητα ή σημαίες στην πόρτα του γραφείου ή του αυτοκινήτου μου.

5. Άρα συνεπώς: δεν υφίσταται κανένας σοβαρός,  παιδαγωγικός ή δεοντολογικός ή επιστημονικός λόγος, ώστε να αρχίσω να κάνω μικρές χειρονομίες για να υποστηρίξω την ομοφυλοφιλία ως διαφορετικότητα.

6. Άρα συνεπώς: δεν υφίσταται κανένας σοβαρός,  παιδαγωγικός ή δεοντολογικός ή επιστημονικός λόγος, ώστε να αρχίσω να προωθώ ή να συμφωνώ ή να ενθαρρύνω την μη φυσιολογική σεξουαλική πρακτική της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά.

7. Αν και μόνο αν, το Υπουργείο α-Παιδείας επιμένει να με μετα(σ)τρέψει σε καρικατούρα καθηγητή ή σε φερέφωνο αντιδεοντολογικής και μη επιστημονικής ύλης, για να διαδώσω την προπαγάνδα της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά, τότε και μόνο τότε, στα παπάρια μου το Υπουργείο Παιδείας και η πολιτική προάσπισης της προπαγάνδας της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά.

Καλώ τους γονείς και τους συναδέλφους να αντισταθούν δυναμικά και πάση θυσία μέσω της πολιτικής ανυπακοής στις ανεπίσημες ή επίσημες οδηγίες και εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

 

© Του Παναγιώτη Νούνη

~ Εκπαιδευτικός | Αναπληρωτής καθηγητής στην Μέση Εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας της Κυπριακής Δημοκρατίας


👉 Ελεύθερο για κοινοποίηση ή αναδημοσίευση στο προφίλ σας μέσω αντιγραφής επικόλλησης, καθότι το προφίλ μας και τα γραπτά μας από της 24 Μαΐου 2023, ημέρα συλλήψεως μας με δικαστική και αστυνομική έρευνα, βρίσκεται υπό στενή καταδίωξη και παρακολούθηση στο μικροσκόπιο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και της Γενικής Εισαγγελίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, λόγω της σθεναρής και θεσμικής συγγραφικής  αντίστασης μας μέσω φιλοσοφικών και θεολογικών στοχασμών. Κάθε κοινοποίηση ή αναδημοσίευση κειμένου μας στο προφίλ σας, συνιστά καρφί στην καρδιά της προπαγάνδας της ομοφυλοφιλίας σε ανήλικα παιδιά.  🙏

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου