Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

Νέα βιβλία και καινούργια αναγνώσματα για το καλοκαίρι 2023

 

ΠΗΓΗ

Νέα βιβλία και καινούργια αναγνώσματα για το καλοκαίρι 2023

Τα τελευταία τέσσερα πολύτιμα βιβλία μου τα οποία θα ξεκινήσω προσεχώς των επόμενων  1-2 εβδομάδων ώστε να τα μελετήσω, ούτως ώστε ευελπιστώ  μέχρι το τέλος του χρόνου του 2023 (επειδή ήδη μελετάω παράλληλα ακόμα καμμία  15αριά) να σας παρουσιάσουμε τα θετικά και αρνητικά τους στοιχεία.

Να ευχαριστήσω εγκάρδια, το βιβλιοπωλείο #Βιβλιοχώρα εν Λεμεσώ, την Άντρια και την Μαρίνα, για την πολύτιμη βοήθειά τους και για την ευχάριστη και ευγενική τους ταχεία εξυπηρέτηση να σπεύσουν να μου βρουν και να μου φέρνουν από το εξωτερικό τα βιβλία που αναζητώ για τις έρευνες μου.

Με την νέα εβδομάδα και εξής θα φροντίσω να σας παρουσιάσω εκτενώς  2-3 ενδιαφέροντα βιβλία που ήδη  μελετάω τους προηγούμενους μήνες.

Τα βιβλία της νέας μας συλλογής για τις μελέτες μου, είναι:

1. Η Κοινωνία της Νόησης, του Marvin Minsky, εκδόσεις: κάτοπτρο.

2. Γιατί οι γυναίκες κάνουν σεξ; της Cindy Meston & David Buss, εκδόσεις: κάτοπτρο.

3. Απώλεια - Πένθος - Κατάθλιψη, των Νίκος Σιδέρης & Αιμιλιανός Σιδέρης, εκδόσεις: μεταίχμιο.

4. Ταοϊσμός, της Εύας Γουόνγκ, εκδόσεις: Dharma.

Απλά θα ήθελα να μου πείτε ποιό βιβλίο σας ενδιαφέρει κυρίως για να του δώσω περισσότερη έμφαση, ώστε να το διαβάσω και να το μελετήσω σε πιό γρήγορους ρυθμούς, για να σας το παρουσιάσω γρηγορότερα;


© Του Παναγιώτη Νούνη

 

© Του Παναγιώτη Νούνη

@: panagiotisnounis@hotmail.com

~ Εκπαιδευτικός | Αναπληρωτής καθηγητής της Μέσης Εκπαίδευσης

† Θεολόγος/Θρησκειολόγος & Φιλόλογος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου